
Politica de Transport Dropshippers
Expediem colete pe tot teritoriul țării prin Curier Rapid sau cu flota proprie.
1) Curier Rapid – Dropshippers – coletele vor fi expediate prin curier rapid la prețurile stabilite între Curier și Dropshippers iar acestea pot fi modificate în unele cazuri dupa plasarea comenzii, în funcție de volum și greutate.
2) Curier Rapid – CLIENT – coletele vor fi expediate prin curier rapid la prețurile stabilite între Curier și CLIENT (valabil pentru clienții dropshipping pentru care nu generam noi AWB-ul ci îl găsim atașat comenzilor)
3) Flota noastră – în cazuri exceptionale, volume mari, greutate excesivă, colete pe care curierul refuză să le transporte, putem stabili de comun acord expedierea cu flota proprie până la depozitul dvs.
Statusurile comenzilor
Statusurile pe care le primiți prin email sunt automate, generate de platformă și reprezintă stadiul în care se află comanda dvs. O comandă fermă, fără probleme va trece doar prin 3 statusuri importante:
1) Comanda Nouă – este statusul pe care-l primește comanda dvs. în momentul în care a fost plasată.
2) Confirmată, pregătită de livrare – este statusul pe care-l primește comanda atunci când este preluată și pregătită de colegii din depozit. În timpul acestui status, comanda dvs. se pregatește, se împachetează, se aplică AWB-ul dvs. sau se generează AWB-ul nostru (după caz) și se anunță curierul pentru a-l prelua. În momentul în care primiți pe email acest status, puteți considera comanda EXPEDIATĂ.
3) Comandă Finalizată – Este ultimul status prin care trece o comanda fermă, expediată și pe care-l primiți atunci când toate documentele necesare comenzii sunt generate si expediate prin email (AWB, FACTURA, etc)
În cazuri speciale, comanda poate sa ia în funcție de context unul dintre următoarele statusuri:
Comandă Anulată – acest status se generează atunci când clientul cere anularea comenzii din motive care nu țin de noi sau se anulează datorită condițiilor de transport (volume mari care generează costuri de transport care nu sunt acceptate de client)
Comandă în așteptare – acest status poate sa apară în situații exceptionale și se atribuie doar după o discuție telefonică cu clientul, de exemplu atunci când nu sunt suficiente produse comandate în stocul nostru iar comanda va fi pusă în așteptare până la următorul import.
Colet Neridicat – acest status nefericit este statusul pe care-l primeste comanda atunci când clientul refuză ridicarea coletului de la curier iar acesta se întoarce la noi. După acordarea acestui status, contul clientului în cauză va fi dezactivat pentru a evita viitoarele comenzi.
ATENȚIE! – Statusul “Colet Neridicat” nu se atribuie decât în relația DROPSHIPPERS – CLIENT DIRECT fără a afecta clienții de dropshipping. Coletele întoarse din dropshipping vor primi status “Comandă Anulată” și se va face factura de storno către clientul nostru.